ניקיון מרכזים רפואיים

ניקיון בתי חולים ומוסדות רפואיים הינו בעל חשיבות עליונה הנוגעת לבריאותם של השוהים במוסד הרפואי ודורש ביצוע עבודה יסודית ומקצועית תוך הקפדה יתרה על הגיינה ואיכות העבודה.

שירותי ניקיון לבתי חולים ומרפאות חייבים להתבצע מתוך אחריות ובמקצועיות תוך שמירה על סטנדרטים מחמירים במיוחד בתחום הנוגע לבריאותם של אנשים. לשם כך חשוב לשתף פעולה עם חברת ניקיון מנוסה בתחום לשמירה על סביבה נקייה בכל עת ולמניעה של התפשטות מזהמים.

ניקיון מרפאות ובתי חולים היא עבודה לבעלי מקצוע אשר מוכשרים למלאכה זו באופן מיוחד וספציפי. שירותי הניקיון המקיפים כוללים ניקיון כללי יסודי של המתחם, הציוד והמכשירים וכן ביצוע עבודות הדורשות הכשרה מיוחדת כגון חיטוי, פינו פסולת רפואית, ניקיון ציוד מורכב ויקר וניקיון אזורים סטריליים דוגמת חדרי ניתוח.

צוות העובדים של אלגבי קלין עובר את כל ההכשרות הנדרשות לביצוע המשימה הרגישה וכל זאת על מנת לספק מענה שלם ומלא לצרכי המקום בהתאם לסטנדרטים המחייבים ומבלי לגרום לנזק לרכוש ולבני אדם.

חברת אלגבי קלין עושה שימוש בחומרי ניקוי אקולוגיים וידידותיים לסביבה ולאדם ונמנעת משימוש בחומרים כימיים רעילים העלולים לפגוע בסביבת החולים הכה רגישה. כחברה המתמחה במתן שירותי ניקיון למוסדות רפואיים, אנו פועלים מתוך תאום מלא עם בית החולים וזאת מתוך הכרה והבנה של הנסיבות והדרישות המיוחדות לכל מחלקה.